Часто такі постановки були імпровізованими, як виступ, що проходив у лютому 1916 року в Шарлоттенбурзі. У статті "Дада й наслідки, або Сила дружби" Жорж Гросс, Джон Гартфілд та Ервін Піскатор описують, що через велику кількість бажаючих подивитись їх шоу, вони розвісили афіші, де йшлося, що виступ буде повторений, а плата за квиток збільшиться вдвічі.
Уже в залі вони пояснювали, що просто хотіли ще раз подивитись зблизька на дурнів, готових платити подвійну ціну за квиток.
Коли з глядацької аудиторії почались закиди, що будь-то може влізти на сцену та робити теж саме, дадаїсти запропонували всім охочим так і зробити.
15 добровольців, які забрались на сцену, стояли й соромились. Після того, як публіка попросила дадаїстів повернутись назад, вони розіграли шматок зі скетчу "Рекламне бюро Дадабумбум" і оголосили, що трохи продовжили виступ тільки для того, щоб глядацтво впевнилось, що таке показувати на сцені не можна.