Нещодавно українські праві аплодували стоячи діям польської влади щодо запровадження у країні повної заборони абортів.
Вони активно поширювали доволі цинічну, позбавлену будь-якого почуття гумору посмішку:
Приходить феміністка до доктора.
- Доктор, в мене рак
- Твоє тіло - твоє діло. Наступна!
Власне, що роблять чоловіки у правому середовищі - зрозуміло.
Але, що ж штовхає жінок вступати у різноманітні праві організації чи партії, які, як бачимо з їхньої реакції на певні події, виступають за згортання прав жінок у суспільстві?
Найпоширенішими є всього дві причини, які дають відповідь на поставлене питання.
Це сплетіння любові до країни, бажання здолати систему й повернути історичну правду. Жінка одночасно патріотично налаштована, ідеалізує ОУН-УПА та знаходиться в опозиції до нинішньої влади. Праве середовище відповідає цьому емоційному сплетінню й пропонує актуальні ідеї для неї.
Часто жінки не здогадуються, вступаючи у праві організації чи партії, про дискримінацію та сексизм. Адже, це приховується у їхніх програмах.
Жінки, особливо ще юні дівчата, активно ведуться на ідеї декомунізації і радо погоджуються приєднатись до акції правих на яких, відбувається знищення символіки чи пам'ятників Радянського Союзу у нашій країні.
Що далі? А далі достатньо відкрити свій Фейсбук і погортати стрічку новин.
Нещодавно, натрапила на допис учасниці правої організації "Чорний комітет", у якому дівчина пожалілась на "мужланську", як вона сама виразилась, поведінку чоловіків під час спроби повалення пам'ятника радянського режиму.
Дівчатам було вказано стояти осторонь і не приймати активну участь.
Українські жінки активно ведуться й на ідеї захисту політичних в'язнів у країні. Для них - це стає синонімом боротьби з системою, яка панує в Україні. Вони намагаються підтримати ув'язнених яких, на їхню думку, насправді судять за політичну діяльність.
Жінки доволі активно поводять себе на таких судових засіданнях й не бояться поштовхатись під судом з правоохоронцями. За це у їхньому ж середовищі їх починають цькувати за прояви фемінізму.
Це й не дивно, адже на думку правих, місце жінки за спиною чоловіка.
Власне, любов до своєї країни, бажання здолати пануючу систему і ідеалізація ОУН-УПА штовхають жінок туди, де за досягнення поставленої мети доводиться терпіти різноманітні утиски.
Деякі жінки вступають у праві організації чи партії з метою отримати там певну посаду або пройти по списку правої партії до органів виборчої влади. Для цього вони одягають своєрідний правий маскарадний костюм й видають себе за взірець правої жінки.
Цей образ праві організації активно використовують для пропагування своїх ідей.
Доволі влучно, коли проти запровадження квот для жінок у списках партій до органів виборчої влади виступають самі ж жінки. Вони активно розповідають, що жінка повинна займатись сім'єю, дбати про неї та наповнювати свій дім любов'ю. Для прикладу наводять самі себе, зокрема, свою покору чоловікові.
Проте час від часу "проколються".
Наприклад, членкиня ВО "Свобода" активно виступала проти запровадження вище згаданих квот. Мовляв, це все не потрібно, і у нас усе прекрасно. Про дискримінацію жінок у політиці не може бути мова, бо її не існує, як такої.
Коли читала її статті на дану тему, що були опубліковані на офіційному сайті ВО "Свобода", ніяк не могла втямити: "А що ж панянка робить в регіональній політиці, засідаючи в одній з районних рад, а не сидить у дома, не бавить п'ятьох дітей й не наповняє свій дім любов'ю?”.
Не важко глянути на список депутатів від ВО "Свобода", що пройшли до парламенту за партійними списками у 2012 році. За результатами виборів ця партія отримала у ВР 25 мандатів, і жоден з них не отримала жінка. Тобто, першу чверть сотні списку партії до парламенту посідали виключно чоловіки. І лиш по мажоритарці від ВО "Свобода" пройшли дві жінки.
Коментувати такий факт - зайве.
На останок. Слід відмітити й просто прихильниць правого руху, що готові голосувати за праві партії на виборах. Найбільша проблема - це ідентифікація жінками військових правих формувань, що проявили героїзм на фронті з однойменними політичними партіями. А це ж дві різні речі.